Orientering om asbestfund i kælderen
 
OPFØLGNING 8




Kontaktperson
Camilla Andersen 
E-mail: mailto:teamjura@aab.dkCAN@aab.dk
 

Dato
19. maj 2025

Nu går sanering af kælderen i gang

 
Kære beboere.
 
I denne uge begynder arbejdet med sanering af kælderrummene.
 
Det blev Midtfyns Totalservice (som I kender fra den akutte rengøring efter asbestfundet), der vandt licitationen og som skal stå for saneringen og rengøringen af vores kælderrum.
 
Midtfyns Totalservice ankommer i denne uge og går i gang med arbejdet ved blok 5 (Højhuset) Herefter fortsætter arbejdet videre til blok 4, 2 og 1 i de følgende uger.
I hver blok er der afsat en uge til renhedsprøver, og ugen efter får beboerne igen adgang til deres kælderrum. Det er dog vigtigt at understrege, at tiderne er med forbehold.

Blok 5 (højhuset):                      Renhedsprøver i uge 24 – adgang fra uge 25
Blok 4 (nr. 28-38):                     Renhedsprøver i uge 25 – adgang fra uge 26
Blok 2 (nr. 18-26):                     Renhedsprøver i uge 26 – adgang fra uge 27
Blok 1 (nr. 12-16):                     Renhedsprøver i uge 27 – adgang fra uge 28


Vi har modtaget deres tidsplan, som i store træk følger den foreløbige plan, vi tidligere har delt med jer.
 
Planen – og genåbningen af kældrene – forudsætter, at der bliver taget renhedsprøver uden spor af asbest.
 
Med venlig hilsen
Afdelingsbestyrelsen og
senior projektleder Christian Lagrange Bustrup, Boligforeningen AAB

Hvis du har brug for at få svar på spørgsmål omkring fundet af asbest, bedes du kontakte:
Beboerkoordinator Camilla Andersen på mail can@aab.dk eller på tlf. 2028 2940
Camilla kan måske ikke svare med det samme, men vil kontakte de relevante personer og vende tilbage.

 

AAB afdeling 113 | | | Tlf.: 32514276